Apps

ViewApp, l’app per la gestió de tasques

En aquest post us descobrim un dels nostres casos d’èxit, ViewApp, una aplicació a mida dissenyada per a la gestió de tasques de retolació per a vehicles, desenvolupada per a l’empresa C Printing Emotions, disponible tant per iOS com Android.

20/01/2022

Tot va començar quan Albert Català, CEO de C Printng Emotions, una reputada empresa catalana especialitzada en oferir solucions innovadores i a mida de retolació, va contactar amb nosaltres per aconseguir una eina que facilités la feina als seus operaris i amb la que els seus clients poguessin portar una traçabilitat completa de les feines.

C Printing Emotions, una empresa que vol deixar empremta al sector.

C Printing Emotions, està constituïda per gent jove però molt experimentada al sector de la retolació que tenen clar que volen aportar i deixar empremta al sector. Per això, sempre han apostat per la innovació, amb l’objectiu de revolucionar el sector, donar un servei millor, agilitzar els processos i adaptar-se als canvis del mercat.

Quina era la necessitat?

D’una banda, buscaven una aplicació a mesura que fos molt fàcil d’usar i útil per als seus operaris, una app que els permetés digitalitzar tota l’activitat de l’empresa i poder gestionar de manera més eficient els projectes, permetent així estalviar temps i costos i per tant fer els treballs de retolació a un cost menor que la seva competència.

D’altra banda, conscients que el core del negoci són els seus clients, amb l’objectiu de ser més transparents i augmentar la confiança, buscaven oferir-los una eina amb què poguessin conèixer l’estat de les comandes en temps real.

Galería de Imágenes

El resultat?

Tras conocer las necesidades de C Printing, nos pusimos manos a la obra y desarrollamos una app muy intuitiva que permitiera a la empresa digitalizar todos sus procesos y obtener una ventaja competitiva frente al resto del sector.

Funcionalitats desenvolupades per optimitzar el treball dels operaris:

  • Veure tots els detalls de la tasca.
  • Adjuntar notes i documentació, per agilitzar la comunicació eficient entre departaments i minimitzant així les incidències i errors en els projectes.
  • Pujar fotos i documents gràfics sobre la feina al núvol.
  • Realitzar auditories ràpidament.

Funcionalitats desenvolupades per millorar l’atenció al client:

  • Podeu veure l’estat in time de tots els projectes.
  • Rebre notificacions sobre la vostra comanda.

 

Una app que ha estat un èxit rotund i amb la qual ja han gestionat més de 1.000 tasques, Generant més de 3.500 imatges i amb la qual s’han finalitzat més de 900 treballs.

Al dar OK aceptas nuestra política de privacidad.