Descobreix l’app que hem desenvolupat per a l’Hospital Universitario Gregorio Marañón, una app que els permet de forma ràpida i amigable controlar les despeses i optimitzar-ne els recursos. Un clar exemple de com la innovació ens pot ajudar a ser més eficients.
30/09/2021
Avui us parlem de l’app que hem desenvolupat per a l’Hospital Gregorio Marañón per gestionar els recursos materials de l’hospital.
Una eina que ha esdevingut clau i imprescindible per a l’hospital, que els permet optimitzar els recursos, detectar anomalies i tenir un control exhaustiu de les despeses en materials de l’hospital.
La idea d’aquesta app va sorgir de la Pilar Álvaro Ruíz, supervisora de recursos materials de l’Hospital Gregorio Marañón, encarregada de coordinar totes les necessitats que tenen tant els professionals com els pacients, i comprar els materials sempre sota el prisma de la llei.
Tot va començar quan poc després d’arribar Pilar a l’Hospital Gregorio Marañon, el director d’infermeria va preguntar a Pilar sobre la despesa mensual què s’havia fet en una àrea en concret. Quan la Pilar es va posar a analitzar les dades, es va trobar amb línies i línies d’excel, aquestes quantitats ingents de dades feien l’anàlisi molt llarga i difícil.
Després de trobar-se amb aquest problema, sorgeix la necessitat de buscar una solució amb què els seus superiors en tan sols un clic poguessin conèixer de forma fàcil, visual i amigable les despeses que es realitzen a cada àrea. Això els permetrà controlar de forma ràpida els diners gastats a cada departament i per tant l’optimització dels recursos.
Després de conèixer les necessitats de la Pilar, a GooApps ens vam posar mans a l’obra i després d’un treball de co-creació amb l’equip de l’hospital vam desenvolupar una app on poguessin:
– Veure l’evolució del consum per CECOS (Magatzems). Només uns clics poden conèixer de manera gràfica i visual el consum per àrees, podent ser aquest filtrat pel període de temps que desitgin.
– Rebre Notificacions de despeses. Cada departament té un pressupost assignat i amb l’app poden conèixer ràpidament quan hi ha un desviament amb l’objectiu que puguin actuar o conèixer on prové.
– Conèixer ràpidament el TOP 10 de productes per Magatzem: Amb l’objectiu que puguin veure on s’inverteixen més diners, per optimitzar aquesta despesa o detectar anomalies.
– Comparar les despeses amb períodes anteriors de manera visual
Completa el formulari i GooApps® t’ajudarà a trobar la millor solució per a la teva organització. Ens posarem en contacte amb tu molt aviat!